wallpaper

Powered By Blogger

Tuesday, April 27, 2010

sukan yang paling aku tak suka....

salam...

aku paling tak suka...sukan golf.... tergedik2...nak p ambik bola... pastu pukul lagi... ambik lagi...jalan lagi....pukul lagi...hahahha.... minta maaf la pada peminat sukan golf ni....aku betul2 x suka.... leh kaur peluh ke main golf ni... minta maaf auntie... uncle... lin tul2 tak suka sukan ni... bukan apa.... kita bersukan nak kuarkan peluh..tp main sukan n i...dah la byk duit kena kuar...nak beli kayu golf...kalo murah... x kenala kan... bola golf..takkan nak beli yang murah ye tak..kalo murah...leh la main kan padang bola... huhuhu... tp sukan ni dimonopoli oleh orang2 kaya...kenapa??? sebab nak citer pasal business... apa kejadahnya ntah.. macam la x leh citer waktu lain... dok main golf... dok citer business...tu yang jadi bila anak buah tanya...mana bos...dia p main golf...huhhuhu...hhahahha... tp ada gak orang kaya yg aku respect...minat rugbi.... hehehe...at least badminton ke... baru betul kuarkan peluh.... ni tak...duit habis beli bola...kayu golf... nak daftar kelab... baju nak kena gaya..mesti untuk p main golf... adoyaiii... tension aku..tension... naper laa...mat saleh ni mempersesatkan orang2 kita...

byk lagi permainan leh diangkat martabat ke antarabangsa... ni golf... muntah purple aku... huhuhu....

tp aku risau gak... skrg aku dok tak suka...tetiba satu hari nanti aku lak gila meroyan main golf....hahahhaha.,...masa tu aku minta maaf la...dok ngate orang main golf....hahahha... manusia beb.... yerla... aku cuma luahkan isi hati aku je...hehehhe...wat masa skrg...memang aku meluat kalo dengar.... sorila ya ...tgh main golf ni... rasa nak hmepuk pon ada...hahahha....garang nya aku...

tp aku salute sorang auntie aku ni....dia main golf... emmm...yerla...dia biasala...aku takleh la nak war2kan kat sini...tp dia very the humble nya orang...and bila bercakap ngan dia...aku rasa best...n tak rasa rendah diri sgt...hehehhe... kalo dia kata...ada tournament tadi...aku pahamla... walaupon dia tak sebut...tournament golf....hehehhe.... humble kan dia... itu yang aku suka... x macam setengah2 tu..baru tergedik2 nak main golf...kecoh bagai nak rak....meluat... member p main golf pon...dia yg lebih bangga...bosan... sick with that... :-p.

tp..laki aku sibuk nak anak2 dia main golf...huhuhu.... camne ni erk... sebab dia kata kalo main golf leh pakai seluar panjang, baju lengan panjang n leh pakai tudung...hahahah... ada logik gak kan.... nantila...aku pk2kan..hahahha....

3 comments:

  1. ahahahaa...same goes to me...baik p menebas lalang kat kebun tu..muahahaa...
    dear, pls amik award kat blog i key... cheers :)

    ReplyDelete
  2. award ...ye ye....tulis blog pon dpat award ye...heheheh... ok darl...

    ReplyDelete
  3. ok dah ambik dah... ambik award...heheheh... patut kena adakan hari award untuk blogger2 la... saper la yg patut mulakan erk...heheheh

    ReplyDelete