wallpaper

Powered By Blogger

Thursday, April 15, 2010

promotion !!! kebab oh kebab!!!

adik saya tgh cari agen untuk produk dia...

sate kebab (ada perasa bariani, black pepper, hot black pepper),

burger kebab,

bologna,

popiya daging kebab,

otak2 daging kebab...

kalo ada sesaper berminat leh give me a call k... nanti i bgtau harga n products detail...

tolong promotekan ye.... ada sesaper berminat..atau sedara...kawan2 yg bermina... leh call saya ya... 016-2551120 atau direct ke adik saya ijul.. 017-2650249..atau tinggalkan email or no contact...k....

kalo apa yang diperlukan... details nya...jgn segan-silu...inform saya k... muah!!! tq u all!!!

2 comments:

  1. hah...2nd entry..
    dh pandai berblog dah ni..
    dan pandai berbisnes...

    ReplyDelete
  2. hehehhe... ank jadi agen ke... leh je... tu adik nya... saya tolong promote kan je.... wat marketing sket2...walaupon x reti...hehehe

    ReplyDelete