wallpaper

Powered By Blogger

Tuesday, January 4, 2011

who is hanis zalikha?

salam...

first time dengar pasal hanis zalikha ni...dari adik bongsu aku... "kak lin, hanis zalikha tu ramai tul pengikut blog dia" aku pon tertanya2...saper la empunya diri hanis zalikha tu... aku pon dok surf dari internet... almaklumla... nak tau... kuasa nak ambik tau siapa gerangan hanis zalikha tu tinggi....heheheh...

dalam tengah dok pening2 wat keja... aku pon surf...sat...saperla hanis zalikha ni... rupa2nya...budak 19 tahun, cantik (bg aku la)...laki aku kata tak...hahahah... sori ya hanis... dia kata akak lagi cantik...(mb sebab dia dah suami akak...hahahha... so kena paham2 la)...hahahha...

yang paling aku suka ialah...gaya penulisan hanis zalikha ni dalam blog... x kemas...santai...dan mudah faham...enjoy bila baca... n berwarna-warni... aku rasa...mesti ramai yang nak jadi hanis zalikha ni... sebab apa... sebab hanis zalikha boleh buat duit hanya dengan ber blog...cayalah... bila baca blog dia ni...x boring ...sebab ada tulis bold... besar...color2... enjoy tul baca...lagi2 banyak gambar2 menarik....

bagi aku yang sukakan kecantikan...lagila suka tgk..apa yg dia pakai... macamana dia santai dalam penulisan dia yang mengeluarkan bait2 ayat yg mudah dibaca dan tidak membosankan... itu yg penting...

dari blog...tentang kehidupan harian... secara tak langsung...hanis zalikha mampu menyampaikan mesej2 penting tentang kehidupan sehari2 dan menarik perhatian tentang produk2 yang boleh dijual... dan company2 yang nak jual produk dengan menggunakan teknologi skrg...facebook, blog , twitter... menggunakan hanis sebagai medium untuk menyampakan iklan2 diorang... x salahkan...aku cakap camtu...sebab hanis dapat duit...diroang pon dapat duit... heheheh... syok gak tu...hahahha... so..bila hanis nak jadi model produk akak??? hahaha... bukannya si hanis kenal siapa aku ni... hahahah... aku ni pemalu orang nya...hahahha...

No comments:

Post a Comment