wallpaper

Powered By Blogger

Thursday, January 6, 2011

saper hack facebook aku??huhuhu...

salam...

tak tau nak describe macamana... but i feel that my dream is nightmare...huhuhu... masih tak boleh lupa... terukkan??? rasa cam teruk sangat2... pastu buka facebook... ada pulak antu yg main game post kat wall aku...huhuhu.... cam pelik... but tak impossible...someone try to login my facebook without my authorization....huhhuhu... naperla... what you want from my facebook??? huhuhu... rasa cam malas dah nak bukak facebook... x de safety...huhuhu...

semalam patutnya jumpa prof...dah baper kali tertunda...huhuhu... mb prof busy sgt kot....huhuhu... rempah ratus kejayaan camnila kan...huhuhu... ni nak kena p kl balik... prof soh jumpa kul 4.30pm... huwaaaaaaaaaaa... hope tak jam... nak ambik anak2...bawak skali...takut terbalik lambat... nanti kena charge lebih lak...huhuhu...

kadang2 ada masa...aku dok motivate orang....aku sendiri tak termotivate diri aku sendiri...sebab xder saper yg motivate aku...huhuhu... hemmmm... i can talk... i can motivate... but who want to motivate me back??? huhuhu.... my self...hemmmm.... need too... macamana aku motivate diri aku... senang aje... aku tido... p window shopping... baca apa2 yg patut... kadang2 sampai seharian...sebab nak bagi relax minda aku... n skrg...blogging...hehehhe...

aku suka betul menulis ... thanx to hanis zalikha sebab dia aku mula menulis smula blog ni... cuma aku lom pandai nak add itu ini...sebab byk masa nak kena ada kalo nak itu ini...huhuhu...

berkecamuk fikiran harini.... aku rasa nak nangis pon ada...hahahha..kelakar tul... bukan senang nak lupakan something yang dah lama dalam jiwa kita kan...hahahha... klakar tul la... contoh,... aku dah biasa drive gen2...tapi tiba2 tukar keta grand livina...tp still ingat kat gen2 aku tu kan....hahahhaha.... (sibuk nak promote keta aku yg tak mahal mana tu pon...wakakaka....)...

time management kena pandai manage sebenarnya... tp...camne nak buat tu??? hahhaha...
takes a look my picture... saje boring2...


ni ngan maisarah.... dah skolah...kat PASTI unisel...uno 4 tahun..cikgu bgtau yg dia dah leh baca ABC sampai Z...alhamdulillah... moga pandai ya...pastu leh guna score A... (sempat promote lagi...heheheh...saper2 nak anak score A...leh call saya..kot saya leh membantu...heheh)..maisarah baru masuk 3 tahun 2 bulan sebenarnya..tp disebabkan dia lahir 25 november 2007..kenala masukkan dia ke kelas tahun ni...cian dia...hehehhe...sayang anak mama... belajar pandai2 ye....




ni ngan mahirah...anak second saya... nampak senyap..tp skali mengamuk..along dia pon takut...hahaha...skrg dok kat nursery PASTI...tp hari2 sibuk nak join kakak dia masuk kelas...hehehhe...cian adik...sabar ye... umo mahirah...2 tahun 1 bulan... 18 mac ni genap 3 tahun...heehhehe...dah besar anak2 aku... jadi anak yg baik ye... sayang anak mama...muahhh..!!!






tittle tu main letak je...hahaha

2 comments:

  1. owh.. akak.. ada blog gak eh.. cool.. :)
    fb saya pn dua kali nak kena hack.. nasib baik pakai phone security code.. xpaham betul.. org x femes macm kita nipun ada orang nak hack kan..

    nak promote blog gak kat sini.. heee..
    http://neizalyez.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. oooh... baru perasan awak reply...kak lin ada mood bila nak ber blog ni... :) tq for the comment..

    ReplyDelete